מנכ"ל חברת נתיבי איילון, אבי חודין, שלח מכתב לשר התחבורה ישראל כ"ץ, ובו הודיע כי לאחר חמש שנים בתפקיד הוא מבקש לסיים את תפקידו. "לאחרונה, לאחר מאמץ רב, הושלם הליך הפרדת ההחזקות בין המדינה ועיריית תל אביב-יפו והחברה יצאה לדרך חדשה ומאתגרת", כתב חודין.
במסגרת עסקת הפרדת החזקות העבירה עיריית תל אביב לממשלה 50% ממניותיה בחברה ו-600 מיליון שקל. המדינה, בתמורה, העבירה לעירייה את החזקותיה באוצר מפעלי ים המלח המנהלת את נמל תל אביב, בחברת אתרים ובחברה לפיתוח יפו העתיקה.
חודין שימש בעבר כאחראי על קשרי ממשל, רשויות מקומיות וקהילה ב-MTS, לשעבר זכיינית הרכבת הקלה בתל אביב. לפני כן שימש כמנכ"ל עיריית הרצליה וכראש מחלקת פרט בחיל האוויר, ממנו פרש בדרגת אל"מ בשנת 2000. חודין הוא בעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב ותואר ראשון בכלכלה ומדעי המדינה מבר-אילן.
במכתבו לכ"ץ כתב כי הפרויקט לסלילת נתיבים מהירים נוספים לתל אביב, ופרויקט "מהיר לעיר", לסימון 330 ק"מ של נתיבי תחבורה ציבורית, "יחד עם עשרות הפרויקטים שממקדמת החברה בימים אלה, מהווים אתגר מקצועי והזדמנות לפיתוח החברה ולביסוסה כחברה מובילה בתכנון וביצוע תשתית תחבורתית במרחב העירוני".
חודין הודה לשר כ"ץ, לאנשי משרדו ולחברי דירקטוריון נתיבי איילון, "על האמון והתמיכה לאורך הדרך והאתגרים הרבים עימם התמודדה החברה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.