משרד הפרסום לעומק התודעה זכה במכרז על תקציב הפרסום של מוצרי החשמל בוש - כך נודע ל"גלובס".
על התקציב, בהיקף של כ-3 מיליון שקל, התמודדו בין היתר משרדי הפרסום ראובני-פרידן, מקאן וואלי וגיתם, שטיפל בתקציב בשמים האחרונות.
מוצרי החשמל של בוש משווקים בישראל באמצעות חברת BCH. החברה משווקת 3 מותגים עיקריים בתחום מוצרי החשמל: בוש, המטופל כאמור במשרד הפרסום גיתם; והמותגים סימנס וקונסטרוקטה, המטופלים באמצעות פרסום בריקמן מקבוצת אדלר-חומסקי.
המשרד המעט יותר ותיק הוא בריקמן, שקיבל את תקציבי המותגים סימנס וקונסטרוקטה ב-2009. שנה לאחר מכן, ב-2010, קיבל גיתם את תקציב בוש לטיפולו, לאחר שהחברה קיבלה החלטה אסטרטגית להעמיק את אחיזתה בשוק הישראלי בקטגורית המוצרים המשלימים למטבח. כחלק מהמהלך היא נפרדה ממשרד הפרסום GPS, שליווה אותה במשך 4 שנים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.