יצרנית המכוניות ניסאן העמידה שמונה נקודות הטענה חשמליות מסוג "רכב לגריד", ובקיצור V2G, במכון המחקר שלה NTCE הממוקם בבריטניה. מדובר בטכנולוגיה המאפשרת גם להטעין מכוניות חשמליות, ובעת הצורך למשוך אנרגיה מסוללות הרכב בחזרה לגריד החשמל.
המטענים הדו כיווניים שישמשו את עובדי מכון המחקר, פותחו בשיתוף פעולה עם ספקית האנרגיה Enel איתה השיקה ניסאן מוקדם יותר השנה פיילוט, במסגרתו פוזרו 100 יחידות V2G ברחבי בריטניה.
ייחודה של הטכנולוגיה היא כאמור ביכולת לא רק להטעין את המכונית, אלא גם להזרים חשמל לגריד בשעות הערב כאשר משקי הבית מדליקים אורות ומכשירי חשמל, ואילו המכוניות לרוב חונות ברחוב. על פי ניסאן, הטכנולוגיה הזו מוכיחה כיצד ניתן לבנות מערכת חכמה ויעילה לניהול רשת החשמל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.