עד השנה הבאה, תושבי סינגפור ייהנו משירות תחבורתי חדש למרחקים קצרים - אופניים משותפים. Mobike, סטארט-אפ סיני שמתחמה בשירותי אופניים משותפים, הכריז על הרחבת הפעילות שלו לעיר המדינה השכנה. בדומה לשירותים אחרים, כמו סיטי בייק או תל-אופן, את האופניים החשמליים של Mobike ניתן להזמין מראש ולהשתמש בהם לנסיעות קצרות.
אבל מה שמייחד השירות של Mobike הוא היעדר של תחנות להחזרה ואיסוף האופניים, כמו אלה הפזורות ברחבי תל אביב. את האופניים החשמליים של החברה ניתן לנעול או לפתוח באמצעות סריקה של ברקוד, וברגע שהגעתם ליעד, כל שעליכם לעשות הוא לנעול את האופניים בקצה הרחוב והרוכב הבא כבר יאסוף אותם משם.
פלוריאן בוהרנט, מנכ"ל Mobike שעבר לסינגפור לצורך הרחבת הפעילות, אמר בראיון לאתר Mashable כי לאופניים יש חיבור סולארי לאינטרנט ויחידת GPS המאפשרים להם לשדר את מיקומם על מפה דיגיטלית שמופיעה באפליקציית המובייל של החברה.
מעבר לטכנולוגיה, האופניים עצמם תוכננו כך שלא צריך לתחזק אותם במשך 4 שנים - השלדה מורכבת מאלומיניום אל חלד, הצמיגים הם ללא אוויר, כך שאין מה לדאוג מפנצ'רים, וכל מערכת העברת ההילוכים וההנעה הוכנסה לתוך קופסה סגורה.
בנוסף לכך המנעול של האופניים נטען תוך כדי סיבוב הפדלים. מעבר לך, ובניגוד למתחרים, Mobike שגייסה עד כה 100 מיליון דולר ממגוון קרנות ומשקיעים, מייצרת את כל האופניים בעצמה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.