גם החזרה של 9 מיליון למסך עם סרטון חדש בכיכובה של שני כהן אינה מורידה את הפרסומת של yes מראש דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות. עם זאת, הפרסומת באמצעות מקאן תל-אביב רושמת שיעורי אהדה הנמוכים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 29%. הפרסומת של yes היא גם הזכורה ביותר השבוע עם שיעורי זכירה הגבוהים ב-60% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 7.3%.
הפרסומת החדשה של 9 מיליון באמצעות גליקמן-שמיר-סמסונוב, שקודמתה לא ירדה מראש דירוג האהובות במשך למעלה מ-20 שבועות, מתמקמת הפעם רק במקום השני בדירוג האהובות. מעניין יהיה לראות אם מדובר בשבוע יוצא דופן, והתוצאה נובעת מכך שהצופים עדיין לא הפנימו ש-9 מיליון חזרה למסך - או שבאמת מתרחש סוג של היפוך מגמה.
בר רפאלי אמורה להוות "קיצור דרך" לזכירות ואהדה, אבל זה לא מאוד עובד בקמפיין החדש, והפרסומת להודיס בכיכובה רושמת נתוני זכירה ואהדה לא גבוהים במיוחד.
הקמפיין לסלקום TV באמצעות גיתם BBDO הוא המושקע ביותר מבחינת השקעה במדיה. מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי סך ההשקעה בקמפיין עמד על 2.1 מיליון דולר - פחות מהקמפיין המושקע ביותר של השבוע שעבר, שהיה של yes, עם השקעה של 2.6 מיליון דולר.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 504 לעומת 457. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים גבוה ממה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-38 מיליון דולר לעומת כ-27 מיליון דולר בתקופה הקודמת.
זכורות אהובות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.