רבעון חזק נוסף לחברת נייס . החברה, שפועלת בתחום של פתרונות תוכנה לניהול קשרי לקוחות וסיכונים, רשמה ברבעון השלישי של 2016 צמיחה של 7.3% בהכנסות לעומת הרבעון המקביל ב-2015 לרמה של 237.2 מיליון דולר.
הרווח התפעולי (Non-Gaap) ברבעון גדל ל- 64.2 מיליון דולר, צמיחה של 15.3% לעומת הרווח התפעולי ברבעון המקביל אשתקד בעוד הרווח התפעולי על בסיס Gaap רשם ירידה של 4.7% לרמה של 36 מיליון דולר. בשורה התחתונה הציגה נייס רווח של 32.4 מיליון דולר ברבעון, גידול של 10% לעומת הרבעון המקביל. הרווח למניה שלא על פי כללי החשבונאות (על בסיס Non-Gaap) עמד על 83 סנט, גבוה ב-2 סנט מצפי האנליסטים.
נייס נסחרת במקביל בנאסד"ק ובת"א, ושווי השוק שלה הגיע ל-4.2 מיליארד דולר לאחר שמניית החברה רשמה עלייה של 11% בשנה האחרונה וטיפסה לשיא חדש של 69 דולר. מנכ"ל החברה הוא ברק עילם. החברה תחלק ב-6 בדצמבר דיבידנד של 16 סנט למניה.
במהלך הרבעון השלישי נייס ייצרה 39.4 מיליון דולר מפעילות שוטפת, ובסיום הרבעון היו לה בקופה 799 מיליון דולר. סכום זה צפוי לקטון בחודש הקרוב, לאחר שנייס תשלים את רכישת חברת InContact שעליה היא הודיעה בחודש מאי. נייס תשלם 940 מיליון דולר במזומן תמורת החברה (כולל חוב), ומימון הרכישה יכלול גם חוב בנקאי של עד 475 מיליון דולר.
רכישת InContact היא צעד אחד מתוך כמה צעדים אסטרטגיים שביצעה נייס בשנה וחצי האחרונות במטרה להתמקד בלקוחות תחום האנטרפרייז (עסקי-ארגוני). בין היתר היא מכרה את הפעילות הביטחונית שלה בשתי עסקאות, לאלביט מערכות וקרן באטרי, ובתחילת 2016 היא רכשה את Nexidia מארה"ב בעסקה של 135 מיליון דולר.
שוב צמיחה דו-ספרתית
הנהלת החברה מעריכה כעת שהכנסותיה ברבעון הרביעי, תחת ההנחה שרכישת InContact תושלם (צפויה להיסגר בשבועיים הקרובים), יסתכמו ב-320-334 מיליון דולר והרווח למניה על בסיס Non-Gaap יעמוד על 1.1-1.22 דולר. בשנת 2016 כולה צפויות הכנסות של כ-1.03 מיליארד דולר, עלייה של 6%-7% לעומת התחזית הקודמת. הרווח למניה על בסיס Non-Gaap צפוי לעמוד על 3.53-3.6 דולר, עלייה של 5 סנט לעומת התחזית הקודמת שסיפקה נייס לפני 3 חודשים.
המנכ"ל עילם ציין כי "בניכוי השפעות מטבע, זהו הרבעון השני ברציפות של צמיחה דו-ספרתית בהכנסות וברווח למניה. שוק שירות הלקוחות מתפתח כתוצאה מהצורך במוצרים אנליטיים מתוחכמים נוספים, מהמעבר המהיר לשירות רב-ערוצי והמעבר לענן".
ערן לירון, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי, הוסיף כי "המיזוג עם אינ-קונטקט מתקדם היטב. כבר הטמענו את המוצרים של נייס בתוך שירותי הענן של אינ-קונטקט ויש לקוחות שלהם שבחרו במוצרים של נייס וכל זה נעשה לפני סגירת המיזוג. עם הזמן, החיבור בין החברות והמוצרים ימשיך וישתפר".
תוצאות הרבעון של נייס
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.