כאשר אינדרה נואי הפכה למנכ"לית פפסיקו ב-2006, היא נפגשה עם סטיב ג'ובס. "הוא היה מאוד מאוד אדיב כשהסכים להיפגש אתי", אמרה נואי בפאנל השבוע. "הוא לימד אותי המון בשעתיים הללו".
ג'ובס אמר לנואי בפגישת כי במקום הנכון, ובזמן הנכון - אפשר להתפרץ בזעם. "הוא אמר שאם יש רגשות חזקים לגבי משהו - אם את לא אוהבת משהו שאנשים עושים - צריך להתפרץ בזעם, כדי שאנשים ידעו מה את מרגישה לגבי הנושא", נזכרה נואי.
לאחר מכן, נואי דיברה גם עם שותפים עסקיים של ג'ובס, שאישרו שכשמישהו הראה לו קמפיין או עיצוב שהוא לא אהב, "הוא היה זורק את הניירות בחדר ומכריח אותם לעבוד כל הלילה".
נואי אומרת שטרם הלכה כל-כך רחוק, אך אמרה גם כי "היא מתחילה להשתמש במילים מסוימות יותר בחופשיות, ואני צורחת מעט יותר, דופקת על השולחן...בניגוד לאיך שהייתי מתנהגת קודם.
"אבל זה אפקטיבי. זה מראה את התשוקה שיש לי למה שאני עושה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.