יום הרווקים הסיני נחגג אתמול (ו') בקול תרועה וששון, ועוד לפני שהקופות הווירטואליות נפתחו, ניתן היה להרגיש שהצרכנים הולכים לבזבז סכומים לא מעטים במהלך היום - והם אכן בזבזו ובגדול.
כבר אתמול פורסם ב"גלובס" כי במהלך 5 הדקות הראשונות נמכרו מוצרים במיליארד דולר, ובמהלך השעה הראשונה נמכרו מוצרים בלא פחות מ-5 מיליארד דולר. המוכרים הסינים יכלו לחכך ידיהם בהנאה, אולם העדיפו להמשיך לעבוד במרץ.
לאחר 12 שעות עליבאבא הסינית דיווחה על מכירות בהיקף 13.36 מיליארד דולר, סכום שעקף את סך המכירות מהשנה הקודמת, יום הרווקים הסיני 2015.
על-פי נתוני לאומי קארד, הקניות באינטרנט בסוף השבוע הזה היוו 9.9% מסך הקניות בשנה החולפת. כמות העסקאות ביום הרווק הסיני עלתה ב-18% לעומת שנה שעברה, והמחזורים עלו ב-8%.
לעומת השנה שעברה, כמות הרוכשים ביום הרווק הסיני השנה גדלה ב-14%, וסכום הקנייה הממוצעת הסתכם ב-107 שקל - ירידה של 8% לעומת 117 שקל בשנה שעברה. והנתון המפתיע - 56% מהקניות נעשו בכרטיסים של גברים.
ורדית גונדטר, סמנכ"ל לקוחות פרטיים ושיווק בלאומי קארד, מסרה כי "גם כאן, כמו בכל העולם, הישראלים מאמצים את חגי הקניות און-ליין. החסמים בשרשרת האספקה יורדים, ותחושת הביטחון לשלם בכרטיסי אשראי באינטרנט עלתה. מהנתונים אפשר לראות ששיתופי-הפעולה שלאומי קארד עושה הגבירו את הצעת הערך ללקוחות בחגי הקניות".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.