תקציב הפרסום של קבוצת SAMGAL יטופל במשרד הפרסום גיתם BBDO. היקף התקציב צפוי לעמוד על כ-3 מיליון שקל. סמגל עוסקת במטבחי יוקרה, מוצרי חשמל לבית ותכנון וייצור ארונות.
הפעילות התקשורתית פרסומית של קבוצת סמגל צפויה להתמקד בהרחבת המודעות והביקושים לשירותים השונים של החטיבות בקבוצה, הכוללת כיום 3 זרועות: זרוע מרכזי התצוגה תחת השם SAMGAL CONCEPT, שכוללת מרכזים בחיפה, הרצליה פיתוח וראשון-לציון; זרוע העוסקת במותג SONAR, שכולל קולטי אדים, כיריים, תנורים וכדומה; וזרוע העוסקת במותג SAMGAL ELITE, שכולל מוצרי חשמל לבית במותגים מוכרים ומובילים בשוק.
לדברי עדו הר-טוב, מנכ"ל משותף של קבוצת גיתם BBDO, קבוצת סמגל מתאימה באופן מושלם ללקוחות הנדל"ן והעיצוב המנוהלים בגיתם. קבוצת גיתם BBDO תעניק מגוון שירותים רחב, בכלל זה פרסום ותוכן שיווקי בהובלת BBDO Content.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.