כחצי שנה לאחר שהוציאה חברת סודהסטרים את סרטון הפרסומת בכיכובו של תור ביורנסון, מי שמשחק את "ההר" בסדרת הטלוויזיה "משחקי הכס", סרטון שזכה ליותר מ-50 מיליון צפיות - ממשיכה החברה בקו של קונספט דומה, כשגם התוצאות מתחילות להזכיר את הסרטון הקודם.
כיממה חלפה מאז שהסרטון החדש של החברה, "Shame Or Glory", עלה לאוויר, והוא כבר עומד על למעלה מ-10 מיליון צפיות ופשוט חורך את הרשת. מי שעומד מאחורי הפרסומת גם הפעם הוא משרד הפרסום אלנבי.
הסרטון בכיכובם של "ההר", תור ביורנסון, ו"ספטה", האנה וודינגהאם, מסדרת המופת "משחקי הכס" פתח השבוע את הקמפיין הבינלאומי של החברה. הקמפיין מתמקד בערכים סביבתיים ובריאותיים, מעודד שתיית מי ברז וקורא להפסקת זיהום הפלסטיק העולמי הנגרם משימוש במיליארד בקבוקי פלסטיק חד-פעמיים המיוצרים בעולם מדי יום, כשגם מנכ"ל סודהסטרים העולמית, דניאל בירנבאום, מופיע בסרטון.
הסרטון "Shame Or Glory" בוים הפעם על-ידי אוהב פלנץ, כשמאחורי הקונספט והרעיון הקריאטיבי עומד יואש פלדש, סמנכ"ל הקריאייטיב של "בית הקונספטים" אלנבי.
הסרטון צולם בקייב, אוקראינה, והקמפיין הגלובלי של הקבוצה מושק השבוע ב-5 יבשות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.