סלקום TV הודיעה היום (א') על השקת חבילה הכוללת 20 ערוצים בשפה הרוסית. החבילה תוצע ללקוחות החברה במחיר של 29 שקל בחודש, לאחר שבחצי השנה הראשונה להשקתה היא תינתן בחינם לכלל הלקוחות.
על-פי ההודעה שפרסמה החברה, מדובר בחבילת ערוצים בינלאומיים דוברי רוסית, הכוללת "ערוצי ברודקאסט, ערוצי קולנוע וסדרות טלוויזיה, תוכניות פופולריות, ערוצי תרבות ובידור, ערוצי ילדים, ערוצי מוזיקה, טבע, תעודה ועוד".
סלקום TV דיווחה לפני כחודש לבורסה כי לשירות שלה הצטרפו עד כה כ-100 אלף לקוחות (זאת לעומת מעט יותר מ-800 אלף לקוחות להוט ומעט יותר מ-600 אלף לקוחות ל-yes). כעת היא מנסה להרחיב את פעילותה ולפנות לקהל לקוחות הטלוויזיה דוברי הרוסית, כשעל-פי ההודעה מדובר בכ-375 אלף משקי-בית בישראל.
מאז השקתה עושה סלקום מאמצים להרחיב את היצע התוכן והערוצים הלינאריים שהיא מציעה ללקוחותיה, לאחר שבתחילה התבססה יותר על הצעת תכנים ללקוחות מתוך ספריית ה-VOD. לאחרונה הוסיפה סלקום לשירות שלה 3 ערוצי לייף סטייל, ועוד לפני כן יצאה במבצע משמעותי, כשהציעה ללקוחותיה את כל ערוצי ספורט 5 למשך חצי שנה ללא תוספת עלות.
ניר שטרן, מנכ"ל סלקום, מסר: "אנחנו נחושים להביא את סלקום TV לכלל הציבור במדינת ישראל".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.