האם חברת Gett (גט טקסי) מאמצת סממנים של המתחרה המושבעת אובר? החברה הודיעה היום כי היא מזמינה כל אדם בעל רכב דו-גלגלי או אופניים חשמליים בישראל להצטרף למערך השליחים של החברה במסגרת הצי "Gett Delivery".
החברה מוסרת כי היא מקפידה לעבוד רק עם השליחים שמדורגים גבוה על-ידי הלקוחות באפליקציה, כמו במקרה של מוניות, אבל כדי לקבל דירוג צריך לעבוד ולתת שירות ללקוחות - וזאת נעשה ללא בדיקה מוקדמת מקיפה, וזה עלול לכלול שליחים לא ראויים בעלי רקע לא תקין, עבר פלילי, או סתם אי-התאמה לתפקיד.
בחברה מוסרים כי תהליך צירוף השליחים מתבצע בצורה דומה לצירוף נהגי המוניות, וכי השליחים מספקים פרטים אישיים שנשמרים לצורכי תיעוד ומעקב, אבל ב-Gett מסרבים להרחיב על תהליך הקליטה בטענה כי זה תהליך פנימי.
בנוסף, Gett פותחת את שרותי השליחויות לכל סוגי בתי העסק, החל ממסעדות, דרך משרדים ועד אתרי סחר כאלו ואחרים. בתחילה צורפו הלקוחות העסקיים הקיימים של Gett לשירות, והחל מהיום זה מתרחב לכלל בתי העסק.
מחירי השליחות יהיו קבועים מראש, על-פי מודל שבו המחיר מורכב מעלות בסיס של 20 שקל + 4.5 שקלים לכל קילומטר. לאחר בחירת יעד מוצא ויעד הגעה המחיר הקבוע יוצג ללקוח - עוד לפני ביצוע השליחות. בשלב ראשון, השירות יופעל בתל-אביב, רמת-גן, וגבעתיים בימים ראשון עד חמישי ובהמשך, יורחב השירות לערים נוספות.
Gett מוסרת כי בניגוד למקובל כיום בשוק השליחויות, המציע שירות איסוף בטווח של 3 עד 5 שעות, שליחי "Gett Delivery" יגיעו לאיסוף בזמן מקסימלי של עד 10 דקות מרגע ההזמנה באפליקציה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.