לפני מכירתה, פירוקה, או המשך פעילותה, חברת גולן טלקום מאבדת בחודש נובמבר 5,300 מנויים - אות לכך שלמרות המבצעים האגרסיביים והניסיונות לצבוע את פעילותה בגוונים של ורוד, גולן ממשיכה להקיז מנויים, וזה משהו שלבטח לא נעלם מעיניהם של המתעניינים בחברה. 22 אלף מנויים בחרו לעזוב את החברה לעומת 17 אלף שבחרו להצטרף אליה בנובמבר.
הוט מובייל, לעומתה, ממשיכה להוביל את השוק בגדול עם גיוס חיובי של 6,400 מנויים נטו, כאשר מספר המצטרפים הוא למעשה כפול משל גולן. מה שמוכיח שבבחירה בין שתי החברות, הציבור נוטה להעדיף את הוט מובייל, למרות ששתיהן במבצעים אגרסיביים מעל הקו.
בהשוואה של החברות הוותיקות בולטת פרטנר שממשיכה לנהל מדיניות שמרנית בכל הקשור לגיוס מנויים חדשים, תוך ניסיון לצמצם נטישה. בשורה התחתונה אין הבדלים משמעותיים בנתונים הסופיים, למרות שפלאפון החודש דווקא בולטת במקצת בהיקף הנוטשים שלה ביחס לפרטנר ולסלקום. פלאפון, בדומה לסלקום, גייסה כ-49 אלף מנויים, אך רשמה נטישה של כ-1,800 מנויים לעומת 420 נוטשים בפרטנר, ו-800 בסלקום.
הטבלה מראה שפרטנר מניידת אליה כ-10,000 מנויים פחות מאשר פלאפון וסלקום, אבל גם ננטשת בכ-10,000 לקוחות, כך שקשה להסיק מהנתונים מה האסטרטגיה היותר נכונה.
בקרב המפעילות הווירטואליות טלזר ממשיכה להפתיע והיא מגייסת 2,500 מנויים חדשים נטו, לעומת רמי לוי סלולר שמציגה 200 מנויים נטו בלבד.
סיכום ניידות חודש נובמבר 2016
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.