הסדרה "The A word" - הגרסה הבריטית של "פלפלים צהובים" שהופקה על ידי קשת UK, נרכשה לשידור בארה"ב על ידי אמזון פריים וידיאו - שירות ה-VOD של ענקית הקמעונאות האמריקאית אמזון.
הסדרה שודרה במהלך השנה האחרונה בשידור הציבורי בבריטניה, בערוץ BBC1, ועל פי נתונים שפורסמו בעבר ב"גלובס" זכתה לממוצע של 4.7 מיליון צופים בפרק, כשבשידור פרק הסיום נרשם שיא צפייה של 5.5 מיליון צופים. ב-BBC כבר הזמינו עונה נוספת של הסדרה. לאחרונה עלתה גרסה של הסדרה גם ביוון.
"פלפלים צהובים", ששודרה בישראל על ידי קשת, בערוץ 2, עוסקת במשפחה המתגוררת במושב בערבה ומתמודדת עם הקשיים שבגידול ילד אוטיסט. הסדרה, אותה יצרה קרן מרגלית, עלתה לשידור לראשונה בדצמבר 2010, והופקו לה שתי עונות בנות 13 פרקים.
עונתה הראשונה של הסדרה רשמה רייטינג של 22.4%, ואילו בעונה השנייה נרשם רייטינג של 19.4%. בטקס פרסי הטלוויזיה של 2011 גרפה הסדרה 8 פרסים, ובהם פרס סדרת הדרמה הטובה ביותר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.