הפרסומת של 9 מיליון באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב היא גם השבוע הפרסומת האהובה ביותר. בפרסומת נראית שני כהן משוחחת עם סיני שרוצה לעזוב את "שוקה". היא רושמת שיעורי אהדה הנמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 28.5%.
הפרסומת לבית החכם של בזק, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, ממוקמת בשבוע החולף גם בראש דירוג הפרסומות הזכורות וגם בראש דירוג הפרסומות המושקעות. הפרסומת, בכיכובו של גידי גוב, המסביר כיצד מנהלים את הבית החכם באמצעות אפל ווטש, רושמת שיעורי זכירה בנמוכים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 7.1%. אדלר-חומסקי אחראי ל-4 פרסומות בדירוג.
על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום, בקמפיין הושקעו השבוע כ-2.1 מיליון דולר - מעט יותר מהקמפיין המושקע של השבוע שעבר, שהיה של הוט, והושקעו בו 1.9 מיליון דולר.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 644 לעומת 555. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים גבוה באופן ניכר ממה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-53.8 מיליון דולר לעומת 45.9 מיליון דולר בשבוע הקודם.
זכורות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.