הונדה היפנית עברה אבן דרך חשובה עבורה, עם חציית המאה מיליון מכוניות מתוצרתה מאז הקמתה. הונדה שהחלה כיצרנית חלקי מנוע ולאחר מכן כיצרנית אופנועים, עברה לייצור מכוניות בשנת 1963, עם שני דגמים, המסחרית הקלה T-360, ומכונית ספורטיבית קטנה, ה-S500.
כיום מחזיקה הונדה 34 מפעלים לייצור כלי רכב בכל העולם, החל מארצות הברית דרך פקיסטן וברזיל, עם נציגות גם בטורקיה, שהפכה מזמן למרכב עולמי לייצור כלי רכב.
בד בבד עם הודעה זו פרסמו אודות מגעים עם חברת ויימו, על פיתוח מכוניות אוטונומיות מלאות. ויימו נמצאת בבעלות אלפאבית, גוגל לשעבר, שהכריזה לאחרונה כי היא מפסיקה לפתח באופן עצמאי את המכונית העתידית שלה, ותתמקד בשיתופי פעולה עם יצרני רכב.
יש לציין כי מדובר במגעים ולא הסכם חתום, זאת בין השאר משום שויימו מנהלת במקביל מגעים עם פיאט קרייזלר באותו נושא.
בנוסף, החלו בהונדה בשיווק מוגבל של הדור הבא של קלריטי, מכונית התא דלק שלהם. הונדה נחשבת כיום לאחת מיצרניות הרכב המובילות בתחום מכוניות תא הדלק בעולם.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.