על אף היתרונות הברורים של נהיגה במכונית חשמלית, יש עדיין כמה בעיות שמונעות מהן להפוך לנפוצות הרבה יותר.
המרכזית שבהן היא הזמן הממושך שלוקח להטעין אותן - שכרגע עומד על כ-20 דקות. מייסד ומנכ"ל טסלה, המיליארדר אלון מאסק, צייץ השבוע בטוויטר כי הוא מצא פתרון לבעיה בדמות הדור הבא של ה"סופר מטען", שיוכל להטעין מכונית חשמלית של טסלה בתוך שניות.
על פי מאסק, ה-Supercharger V3 Tesla יוכל לספק 350 קילו-וואט של חשמל - פי 2 מהעוצמה הנוכחית של הסופר מטענים ברשת של טסלה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.