לעבור על התפריט, להתלבט, להזמין, לשלוף אמצעי תשלום - בסניף החדש של קנטאקי פרייד צ'יקן בסין לא צריך לעשות את כל זה. בסניף, שנבנה בבייג'ינג יחד עם ענקית החיפוש והטכנולוגיה הסינית באידו, מופעלים דוכני הזמנה חכמים, שמזהים את הלקוח ומנחשים מה הוא ירצה לאכול.
לפי דיווח בבלוג הטכנולוגיה טק-קראנצ', המחשבים - המבוססים על טכנולוגיית זיהוי תמונה של באידו - מנתחים את פני הלקוח ומזהים את גילו, את מינו ואת מצב-רוחו. לפי הפרמטרים האלה, המחשבים מבצעים השוואה עם נתונים על המנות המועדפות על אנשים בעלי מאפיינים דומים. הם גם מסוגלים לזהות לקוחות קבועים ולהציע להם את אותם דברים שהזמינו בעבר.
לאחר אישור ההמלצה או בחירה במנה אחרת מהתפריט המוצג על מסך המגע הענק, מבוצע התשלום באמצעות סריקת קוד QR בסמארטפון.
זו לא הפעם הראשונה ש-KFC פותחת "מסעדה חכמה" בסין. בתחילת השנה היא פתחה בשיתוף עם באידו סניף בשנגחאי, שבו רובוט מדבר משמש לקבלת הזמנות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.