תחילת השנה הקלנדרית נחשבת בישראל בתור ראש השנה למכוניות בכלל ולמכוניות המיוחדות בפרט, וגם בציר 2017 לא מאכזב.
יבואנית פורשה, למשל, תספק בקרוב ללקוח ישראלי את גרסת הטורבו S של ה-911 מהדור החדש, שמצוידת ב-580 כוחות סוס, 40 יותר מהטורבו הרגילה. זו עתידה להיות אחת מהמכוניות הסדרתיות המהירות בארץ, עם נתון האצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-2.9 שניות, ומהירות מרבית של 330 קמ"ש. מחירה של המכונית נושק ל-2 מיליון שקל, לפני תוספות מיוחדות.
לקוח נוסף יקבל את קיימן GT4 החדשה, גרסה קרבית של המכונית שמיועדת לא פחות למסלול מאשר לכביש. עבור גרסה זו הופשט מהמכונית משקל מיותר, ועם 385 כוחות סוס היא מצליחה להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 4.4 שניות, זאת לצד מתלים מתכווננים שפותחו במיוחד במסלול נורבורגרינג הגרמני.
בפרארי כבר ממתין לקוח מקומי ל-GTC לוסו, היורשת של ה-FF, בתצורת מושבים 2+2. המכונית מצוידת במנוע מסורתי של פרארי, V12 ללא מגדש טורבו והספק של 690 כוחות סוס, שמאפשר למכונית לחצות את רף 330 הקמ"ש. זוהי אחת המכוניות המתוחכמות ביותר מבחינה אלקטרונית שפרארי הציגה אי פעם, והיא מצוידת במערכות שחלקן הופיעו עד כה רק במכוניות פורמולה 1 של היצרן האיטלקי.
באסטון מרטין מכינים קבלת פנים לקראת DB11, שגם לה יש ככל הנראה כתובת מקומית. כאן מדובר במנוע V12 מוגדש עם 612 כ"ס, אווירודינמיקה עתידנית וכמובן תא נוסעים מפואר כמיטב המסורת הבריטית. בנוסף לאלו, אפשר להוסיף עוד צי שלם של מכוניות מבית מרצדס AMG, אאודי RS ו-BMW M, שיימסרו ללקוחות מקומיים בחודשיים הקרובים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.