משרד יחסי הציבור יוניק תקשורת הודיע היום (ה') על שינוי ארגוני, במסגרתו מונו למנכ"לים משותפים רן אהרן ואירית נחמני. השניים יחליפו בתפקיד את מייסד המשרד, ניסים דואק.
דואק יעבור לשמש כיו"ר, ועל-פי הודעת החברה, הוא יתמקד בזרוע הדיגיטל שלה, שנקראת Ballz, ובהקמת יחידה לניהול משברים.
אהרן שימש בשנים האחרונות כמשנה למנכ"ל. נחמני שימשה כסמנכ"לית, ובשנים האחרונות היא מנהלת בפועל את מחלקת יחסי הציבור במשרד.
בין התקציבים הבולטים אותם מנהלת יוניק ניתן למנות את דלק מוטורס, AIG, שפיר הנדסה ועוד.
דואק מסר היום: "אין מהלך טבעי וראוי מלהעביר את המנכ"לות לאנשים שקרובים אליי כבר 22 שנים מצרפיות. אני גאה ששני הקולגות שלי, שצמחו בחברה, מתקדמים והופכים להיות מנכ"לים. קיוויתי שלאחר שאפקיד את הניהול השותף בידיהם אוכל סוף-סוף להשלים עונת מרוצי אופנועים מלאה ולסיים 3 מרתונים בשנה. לצערי, גיליתי שאעבוד עוד הרבה יותר קשה בהרחבת פעילות הקבוצה, שהפכה לאחת מחברות יחסי הציבור והדיגיטל הגדולות והמשפיעות בשוק הישראלי".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.