השנה הגדולה של גל גדות ממשיכה. הכוכבת הישראלית תופיע בפרסומת הסופרבול הראשונה שלה. זו תהיה פרסומת של חברת בניית האתרים הישראלית WIX.
זו השנה השלישית ברציפות ש-WIX תציג פרסומת במהלך הסופרבול - אירוע הגמר של ליגת הפוטבול האמריקאית, ה-NFL, שהוא גם אירוע שיא עבור שוק הפרסום. בשנה שעברה עמדה עלות שידור פרסומת במהלך המשחק על כ-5 מיליון דולר לחצי דקה.
ב-WIX טענו בעבר כי הקמפיינים בסופרבול הם חלק מבניית המותג, וכי ההוצאות הגבוהות מחזירות את עצמן בתוך חודשים אחדים. ב-2015 שילמה החברה כ-10 מיליון דולר עבור הפרסומת.
עלות הפרסומת החדשה מוערכת ב-13 מיליון שקל. היא צולמה בברצלונה במהלך דצמבר האחרון, ולצד גדות מופיע בה גם ג'ייסון סטיית'ם, עמיתה לסרטי "מהיר ועצבני".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.