בעקבות תלונות על עסקאות טלמרקטינג שהתקבלו במועצה הישראלית לצרכנות, החליטו במועצה לפרסם מדריך שיסייע לצרכנים בהתמודדות מול נציגי המכירות הטלפוניים, שלעתים יכולים לחצות את הגבול. המדריך מצביע על מלכודות אפשריות ומסביר איך להימנע מהן, מה צריך להדליק לכם נורה אדומה ובאילו מקרים אפשר לקבל את הכסף בחזרה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.