בכירי ענף הרכב, נציגי משרד התחבורה ויבואנים הדרימו בסוף השבוע האחרון לאילת לועידת "Cars 2017", של לשכת המסחר תל-אביב והמרכז בשיתוף עיתון "גלובס".
בשנתה ה-3, עסקה הוועידה בעתיד ובקדמה טכנולוגית, אבל מה שבעיקר הצליח לעורר את שלוותם של הנואמים הם דווקא הנושאים הבוערים שנוגעים לכולנו: חוק המיסוי על כלי רכב, המלחמה בתאונות הדרכים ותחבורה ציבורית.
אין ספק שפקקים זוהי מכת מדינה, אבל ככל הנראה זוהי לא הבעיה העיקרית של הנהגים בארץ - אלא נושא יוקר החזקת הרכב.
כיוון אחד לפתרון הבעיה הציג עו"ד דן כרמלי, המשנה למנהל הכללי באיגוד לשכות המסחר, שאמר כי על אוצר המדינה ורשות המסים לבחון תוכנית פשוטה וישימה של מע"מ אפס, שבכוחה לסייע למשקי-בית להתגבר על הקושי ברכישת ואחזקת רכב משפחתי, וזאת תוך אי-פגיעה ברווחי אוצר המדינה ואולי אף הגדלת הכנסותיו.
מלבד העלויות המוגזמות שגובים מאיתנו על אגרת רישוי ישנם הוצאות נוספות על הרכב שככל הנראה ייעלמו או יופחתו בעקבות חוק הרישוי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.