כולנו מכירים את הנתון הכול כך חשוב בעולם הרכב, תאוצה ממצב עמידה ל-100 קמ"ש. מיותר לציין שיצרני הרכב עושים את המבחן בתנאים שקרובים כמה שיותר לאידיאליים מבחינתם, כלומר משטח עם הרבה אחיזה שיעניק למכונית את האפשרות הטובה ביותר לצאת מהמקום.
אבל מה קורה שתנאי האחיזה אינם מושלמים? המכונית יכולה לסבסב גלגלים ואף להסתחרר כאשר אין מערכות אלקטרוניות בטיחותיות שיימנעו עניין זה. בלנד רובר החליטו להראות מה קורה כאשר מערכות אלקטרוניות לוקחות את הפיקוד על ההאצה, טריין רספונס שתיים בטרמינולוגיה שלהם.
למען הסר ספק אומרים שם, כי בכל סוגי השטח נעשה שימוש באותם צמיגי מישלין רב עונתיים סטנדרטיים, אם אפשר לקרוא לצמיגים במידת חישוק 21 אינץ', סטנדרטיים. המכונית שנבחרה למשימה היא ריינג'-רובר ספורט עם מנוע וי 8, 5 ליטרים שמספק לא פחות מ-550 כוחות סוס.
ריינג'-ספורט עושה את המיאוץ הקלאסי תוך 4 שניות נקודה שבע על אספלט, 5.5 שניות בממוצע על דשא, חצץ וחול, ו-6.5 שניות על בוץ. ריינג'-ספורט ניסה את יכולותיו גם על משטח מושלג, שם הראה שעון העצר 11.3 שניות.
היינו מתביישים לפרסם את הנתון המביך הזה במקום לנד רובר, עד שנזכרנו כי המכונית הזו בכלל במקור, אמורה לעשות בדיוק את זה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.