נעילה מעורבת בבורסות אירופה; דויטשה בנק פרסם דוחות

מחר דוח התעסוקה הראשון מאז כניסת טראמפ לבית הלבן ■ הריבית בבריטניה נשארה ברמה של 0.25%

בורסות אירופה/ צילום: רויטרס
בורסות אירופה/ צילום: רויטרס

בורסות אירופה ננעלו היום (ה') במגמה מעורבת, בעוד המסחר בוול סטריט מתנהל בתנודתיות.

 

המשקיעים בעולם ממשיכים לחפש כיוון ברור, כשמחד הנתונים הכלכליים טובים יחסית והדוחות הכספיים מעורבים, ומאידך טרם ברור לשווקים הפיננסיים כיצד "לבלוע" את נשיא ארה"ב החדש, מדיניותו והכיוון אליו הוא לוקח את הכלכלה הגדולה בעולם.

מכל מקום, אמש הותיר כצפוי הפדרל ריזרב את הריבית ללא שינוי, וציין כי הוא צופה המשך צמיחה מתונה, תוך המתנה על מנת לראות לאן מנווט הממשל החדש את הכלכלה בפרט וארה"ב כולה.

ב-ThinkMarkets סיכמו את זה באופן שלא משתמע ל-2 פנים: "המציאות היא שהפד חושש מאוד מהנשיא החדש ומפעולותיו הנועזות".

מחר יפרסם משרד העבודה האמריקאי את דוח התעסוקה החודשי הראשון מאז נכנס טראמפ לבית הלבן, ויש לכך משמעויות גדולות בנוגע לבריאות הכלכלה האמריקאית, כיוון השווקים הפיננסיים והשפעה עתידית בנוגע לגובה הריבית בארה"ב.

עונת הדוחות בעיצומה באירופה, ודויטשה בנק  דיווח היום על הפסד שנתי של 1.46 מיליארד דולר ב-2016, שיפור לעומת הפסד גדול בהרבה של 7.3 מיליארד דולר ב-2015.

ענקית האנרגיה של דיווחה על ירידה של 8% ברווחי השנה החולפת ל-3.5 מיליארד דולר.

ועוד היום: הבנק המרכזי הבריטי פרסם את החלטת הריבית מטעמו, בעוד הממשלה המקומית מכינה עצמה לתחילת המגעים מול האיחוד האירופי לפרישה מהגוש, בהתאם להצבעת הברקזיט. שער הריבית נותר על כנו ברמה של 0.25%.

באסיה ננעל המסחר הבוקר בירידות שערים. 

 

 

ביפן דחו את האשמות טראמפ על מניפולציות מטבע לכאורה, בעוד ראש הממשלה שינזו אבה הגן על תוכנית התמריצים של הבנק המרכזי היפני על מנת לתמוך בכלכלה המקומית.

[לפורטל הפיננסי][לבורסות בעולם]