הלילה ב-1:30 (שעון ישראל) תיפתח אחת החגיגות הגדולות והאהובות על העם האמריקאי - גמר ליגת הפוטבול או ה"סופרבול", שנערך זו הפעם ה-51 ובו יתמודדו הקבוצות ניו-אינגלנד פטריוטס ואטלנטה פאלקונס.
טירוף הסופרבול נחשב גם חג גדול עבור הקמעונאיות, שכן האמריקאיים מתכננים להוציא כ-14 מיליארד דולר על מוצרים שונים הקשורים לסופרבול ובעיקר על מזון ומשקאות. לפי נתונים של פדרציית הקמעונאות בארה"ב, לפחות 80% מתכננים לרכוש מוצרי מזון ומשקאות לכבוד האירוע.
המספרים ה"מטורפים" הקשורים לחגיגת הסופרבול חושפים את גודל האירוע:
■ יותר מ-100 מיליון אנשים יצפו בשידור המשחק.
■ כרטיס למשחק ינוע בין כ-4,100-5,000 דולר.
■ פרסומת בת 30 שניות תעלה למפרסם 5 מיליון דולר.
■ ההכנסות מהאירוע צפויות להסתכם ביותר מ-600 מיליון דולר.
■ כ-1.33 מיליארד כנפי עוף במשקל כולל של 166 מיליון פאונד (כ-75 מיליון ק"ג).
■ 49.2 מיליון ארגזי בירה.
■ כ-32 מיליון ק"ג אבוקדו לצורך הכנת ממרח גוואקמולי.
■ כ-5 מיליון ק"ג חטיפי צ'יפס.
■ 11 מיליון מגשי פיצה.
ואחרי כל ה"טוב" הזה האמריקאים רצים לרכוש טאמס ותרופות אחרות נגד צרבת. לפי נתונים של אתר StatisticBrain.com, מכירות התרופות נגד צרבת בחנויות הנוחות "7-Eleven" עולות ב-20% יממה לאחר הסופרבול.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.