סקר שנעשה על ליל הפרסומות הגדול של הסופרבול קובע: גל גדות היא המנצחת הגדולה עם הפרסומת האהובה ביותר, בהתבסס על התגובות באינטרנט שהורכבו מכ-58% גברים ו-42% נשים בין הגילאים 13 ל-34.
את הסקר ביצעה חברת taykey הישראלית, המודדת פופולריות על בסיס שיח ברשתות חברתיות, טוקבקים ושיתופי תוכן.
גל גדות זכתה לציון 97 בפרסומת של wix, חברה ישראלית לבניית אתרים, ובכך גברה על מערכון של "סאטרדיי נייט לייב" בכיכובה של מליסה מקארתי שזכה לציון 87. במקום השלישי דורג ג'סטין ביבר עם הציון 80.
בניתוח ושקלול הנתונים נעשה שימוש בטכנולוגיה של בינה מלאכותית כדי למדוד את רגשות הגולשים ביחס לתכנים. עמית אבנר, מנכ"ל taykey, טוען כי מהמידע שנאסף במהלך הסופרבול עולה כי הגולשים אהבו את גדות יותר מסלבס ותיקים ומבוססים בנוף ההוליוודי, ושהיא אפילו עקפה את שיא הפופולריות הקודם שלה עם חשיפת הטריילר לסרט "ליגת הצדק" בכיכובה כ"וונדר וומן,.
עוד עולה מהניתוח כי בהשוואה ישירה בין הפרסומת בכיכובה של גל גדות לפרסומת של חברה מתחרה לבניית אתרים, SquareSpace, בה כיכב השחקן ג'ון מלקוביץ', הבחירה בגדות הייתה מוצלחת יותר, והיא הובילה בכמות התגובות באינטרנט.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.