לפני כשנה חזר מותג המזון המהיר ברגר קינג לישראל, לאחר שפעילותו המקומית חוסלה במאי 2010. החברה הקימה לעצמה דף פייסבוק, והסלוגן המוביל היה "The King Is Back".
אולי כהמשך לקו השיווקי הזה, כעת החברה רוכבת על יום האהבה ומבריקה בתעלול פרסומי נוסף - כשהיא משתמשת בצעצוע שמקבל כל ילד עם קציצת הבשר.
אלא שהפעם, ברוח הולנטיינ'ס דיי, החברה מייעדת את הצעצוע דווקא לקהל המבוגר. מי שיגיע אל סניף החברה ברחוב אבן גבירול בתל-אביב אחרי 18:00 יקבל את ההמבורגר יחד עם צעצוע אהבה המיועד למבוגרים.
את הגימיק השיווקי הזה העלתה החברה לדף הפייסבוק שלה, והסרטון זוכה לעשרות אלפי צפיות ומאות שיתופים ב-24 השעות האחרונות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.