המסחר בוול סטריט ננעל בעליות; אפל המשיכה לשבור שיאים

יו"ר הפדרל ריזרב, ג'נט ילן, נשאה דברים בפני ועדת הבנקאות של בית הנבחרים ■  פיג'ו הודיעה כי היא מנהלת מו"מ עם GM לרכישת מותג הרכב אופל ■ מניות הבנקים הגדולים בלטו במסחר

 בוול סטריט/ צילום: רויטרס
בוול סטריט/ צילום: רויטרס

המסחר בארה"ב ננעל היום (ג') במגמה חיובית. בבורסות אירופה ננעל המסחר במגמה מעורבת, לאחר נעילה במגמה דומה בשוקי אסיה.

 

בוול סטריט ממשיכים לשאת עיניים לשדרות פנסילבניה, שם ממשיך הנשיא החדש ללהטט בטוויטר. בשלב זה עדיין קשה לנתח את מדיניותו הכלכלית של טראמפ ולהוציא שליפות מהמותן שגוררות אחריהן שורה ארוכה של ניתוחים ופרשנויות אין למעשה מידע משמעותי על כוונותיו ותוכניותיו לכלכלת ארה"ב. היום נשאה דברים יו"ר הפדרל ריזרב, ג'נט ילן בפני וועדת הבנקאות של בית הנבחרים. (לסיפור המלא)

בשוק הסחורות ריכז הנפט  עניין על רקע הערכה מחודשת של אופ"ק לפיה בשנת 2017 צפוי לגדול הביקוש לנפט ב-1.3 מיליון חביות ליום וזאת בעיקר בשל ביקושים מסין. עדיין לא ידוע אם הביקושים בארה"ב יגדלו לאור הצהרותיו של טראמפ כי בכוונתו לבנות את ארה"ב מחדש אולם בשלב זה, צופים באופ"ק, סין תהיה הגורם המרכזי בביקושים לנפט.

היום לא צפויים להתפרסם נתוני מקרו משמעותיים.

טבע  המשיכה לרכז עניין לאחר שהחברה פרסמה אתמול את הדוחות הכספיים שלה. האנליסטים בסך הכל מנתחים את דוחות טבע באופן חיובי ואתמול הנייר הגיב בהתאם.

מניות הבנקים הגדולים בלטו במסחר, ביניהן גולדמן סאקס , ג'יי.פי מורגן , מורגן סטנלי  ו-בנק אוף אמריקה .

אפל המשיכה לשבור שיאים: חברת הטכנולוגיה האמריקאית עברה את רף 700 מיליארד הדולר בשווי שוק, והיא נעלה את יום המסחר בעלייה. אנליסטים צופים עלייה נוספת במחיר המניה ב-12 החודשים הבאים, ומעניקים לה מחיר יעד ממוצע של 142.58 דולר ל-12 החודשים הבאים 

יצרנית הרכבים הצרפתית פיג'ו  הודיעה היום כי היא נמצאת במגעים לרכישת פעילות המותג אופל, שבבעלות ענקית הרכב האמריקאית ג'נרל מוטורס .

טי-מובייל יו.אס  דיווחה על תוצאות הרבעון הרביעי של השנה לפני פתיחת המסחר. אחרי הסגירה, תדווח אמריקן אינטרנשיונל גרופ  על תוצאות הרבעון.