בשל העובדה שתאגיד השידור עדיין מנוע מלהתחיל בשידוריו לפחות עד 30 באפריל, אנשיו ממשיכים לייצר נוכחות ולהגיע למודעות באמצעות הרשת, ובעיקר דרך הרשתות החברתיות. היום (ד') מציין עמוד הפייסבוק של התאגיד הגעה לנתון נאה של כ-100 אלף לייקים, כ-8 חודשים לאחר שהתחיל בפעילותו.
לאחרונה מתגאים בתאגיד בסרטון של גלית דיסטל-אטבריאן, שעלה לפני כיומיים ועוסק בקשיים שמערימה המדינה על בעלי העסקים הקטנים. הסרטון הפך לוויראלי לאחר שהגיע עד כה, על-פי נתוני התאגיד, לחשיפה של למעלה ממיליון גולשים (כלומר, הגיע לפיד הפייסבוק של שלהם) וליותר מחצי מיליון צפיות.
סדרת סרטונים אחרת שעלתה לאחרונה ועוררה עניין היא זאת של העיתונאית סמאח ותד. הסרטונים נוגעים באפליה הקשה כלפי נשים עובדות במגזר הערבי, שאינה מטופלת על-ידי אף גורם ממשלתי, ובעקבותיהם הוזמנה ותד לדיון בנושא בוועדה לקידום מעמד האישה בכנסת.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.