חברת הוט הודיעה היום (ה') על פתיחת מוקד שירות חדש באשדוד וגיוס של 150 עובדים מהאזור. החברה מוסרת כי המהלך הוא חלק מהמאמצים שלה לשיפור שירות הלקוחות.
המנכ"לית טל גרנות-גולדשטיין מסרה: "זה חלק מהמחויבות שלנו לספק את השירות הטוב ביותר בשוק הישראלי, מדובר בבשורה תעסוקתית חשובה שאנו גאים בה".
במקביל ובלי קשר לפתיחת מוקד השירות, החברה תעלה בסוף השבוע קמפיין שירות חדש בכיכובו של שלום מיכאלשווילי, המקדם את האפליקציה החדשה My HOT.
מירי לוין, סמנכ"לית חטיבת הלקוחות הפרטיים בהוט, מסרה: "בשנה האחרונה השקענו מאמצים רבים בשיפור מערך שירות הלקוחות. מגמת השיפור קיבלה ביטוי בדוח מועצת הכבלים והלוויין האחרון, המצביע על ירידה משמעותית של 40% במספר התלונות בהשוואה ל-2015, לצד ירידה של 54% בפניות הציבור בין 2014 ל-2015. אנחנו לא נפסיק לרגע להשקיע בשיפור השירות ובשמירה על שביעות-רצון גבוהה של לקוחותינו".
לפי אותו דוח שלוין מדברת עליו, בשנת 2016 הועברו נגד הוט כ-950 תלונות למועצת הכבלים והלוויין (41%) מתוך 2,334 הפניות שהועברו למועצה. שיעור התלונות נגד yes עמד על 19%, ותלונות כלליות בשיעור 40% הוגשו נגד רשות השידור, הרשות השנייה, מערך עידן פלוס ועוד. בכל הסגמנטים הייתה ירידה לעומת השנה הקודמת.
היקף התלונות נגד הוט ירד ב-2016 ב-40% ביחס לשנה קודמת. יחד עם זאת, ראוי לציין כי מספר המנויים בהוט גדול מזה של yes, ולכן בשקלול מספר המנויים ביחס למספר התלונות - בהוט לכל 10,000 מנויים התקבלו 11.8 תלונות (לעומת 19.6 תלונות אשתקד), וב-yes לכל 10,000 מנויים התקבלו 7.1 תלונות (לעומת 7.7 אשתקד).
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.