הקומיקאי ישראל קטורזה נבחר לשמש כפרזנטור של קבוצת הביטוח מנורה מבטחים, ויוביל את קמפיין הפרסום לקרן הפנסיה של הקבוצה, שיעלה בשבוע הבא בטלוויזיה, ברדיו, באינטרנט ובעיתונות המודפסת. קטורזה ישתכר לפי הערכות עשרות אלפי שקלים עבור הקמפיין.
קמפיין הפרסומת ההומוריסטי, באמצעות משרד הפרסום יהושוע TBWA, צולם בספארי בדרום אפריקה ובא להעלות את המודעות של החוסכים בישראל לקרן הפנסיה של מנורה מבטחים - מבטחים החדשה - ולהציג אותה כיציבה והגדולה בישראל.
קבוצת מנורה מבטחים מנהלת נכסים בהיקף של כ-160 מיליארד שקל ומוכרת פתרונות בתחומי ביטוח חיים, ביטוח בריאות, ביטוח כללי, קרנות פנסיה חדשות, קופות גמל, ניהול תיקי השקעות, ניהול קרנות נאמנות ומוצרים פיננסים אחרים. קרן הפנסיה מבטחים החדשה מנהלת נכסים בהיקף של כ-86 מיליארד שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.