מספר לא מבוטל של אמנים ויוצרים ישראליים וכל תחנות הרדיו נרתמו לטובת קמפיין פרו-בונו שמעלה משרד הפרסום ענבר-מרחב G עבור עמותת ישראליס העוסקת בחקר מחלת ה-ALS.
במסגרת המהלך ישודרו במהלך כל היום שירים מפורסמים שיהפכו לאיטיים במהלך השמעתם, באופן שמדמה את התפשטות מחלת ה-ALS בגופו של החולה.
בין הזמרים שייקחו חלק ביוזמה: עידן עמדי, אייל גולן, עילי בוטנר, עידן רייכל, עברי לידר, אברהם טל, קרולינה, אריק ברמן, להקת "התקווה 6", נתן גושן, נדב גדג', חנן בן-ארי, נורית גלרון, אלון אולארצ'יק, שלמה גרוניך, אייל אבן-צור, סטטיק ובן אל תבורי, פאר טסי, גיא מזיג, יהלי סובול, דורון מדלי ואמיר דדון.
הקמפיין נועד להגברת המודעות למחלת ה-ALS. בעולם כבר נעשו בעבר מהלכים פרובוקטיביים כדי לתמוך במחקר המחלה, כמו למשל "אתגר דלי הקרח" שמקורו בקמפיין לעידוד המודעות למחלה בארה"ב.
ALS היא מחלה ניוונית חשוכת מרפא הגורמת לשיתוק שרירים, שמתפשט מהגפיים ועד לשרירים האחראים על בליעה, דיבור ונשימה.
לדברי בן סבר, מנכ"ל משותף במשרד הפרסום ענבר-מרחב G, "על-פי תפיסת החברה, מעת לעת אנשי הקריאייטיב במשרד מגישים רעיונות יצירתיים שאינם מיועדים למטרות רווח אלא למטרות קהילתיות עבור עמותות חשובות. הפעם בחרנו בעמותת ישראלס ובאנלוגיה המדמה, באופן לא צפוי, את מה שעובר על החולים ב-ALS".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.