חצי שנה אחרי משבר הסלמונלה שתפס את תלמה במבוכה גדולה מול הצרכנים לאור הסתרת המידע וזליגת דגני הבוקר הנוגעים לציבור - חברת יוניליוור עולה הערב (ד') בקמפיין חדש, שבו היא מספרת לציבור על הפקת לקחים, בתזמון מקרי או שלא עם הקנס שהרשות להגנת הצרכן הודיעה לחברה כי תשית עליה, בגובה של 600 אלף שקל.
הפרזנטור המוביל של החברה הוא שחקן הכדורסל עומרי כספי, שיתוודה בשם החברה כי גם הטובים ביותר יכולים למצוא את עצמם על הספסל: "אלה בדיוק הרגעים שצריך לעצור לרגע, להרים את הראש, לקום ולחזור צנועים יותר, חזקים טובים יותר". עוד יספר הקמפיין לצרכנים על הרחבת מערך הפיקוח על מוצרי החברה.
האם הצרכנים זקוקים כעת להתנצלות הזו? האם ממילא מבצע אגרסיה עמו יצאה החברה זמן קצר אחרי המשבר כבר הצליח להחזיר את אמון הצרכנים דרך הארנק? כך או כך, נחמד לגלות כי גם העסקים יכולים להודות בטעויות שעשו - השאלה אם קמפיין ההתנצלות חצי שנה אחרי מאורעות הסלמונלה רק יחזיר את הזיכרון לסיפור ההוא, או שהוא יתקבל בכל תזמון ובברכה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.