הפרסומת של מותג הקוסמטיקה מאליס (maelys), שבה 4 דוגמניות מובילות מרביצות זו לזו, היא הפרסומת הסקסיסטית ביותר לשנת 2016 - כך לפי דירוג של ויצו לקראת יום האישה הבינלאומי 2017 שחל מחר (ד'). הפרסומת "זכתה" ל"אות הקלון" של ויצו על "החפצת נשים ושימוש באלימות כדרך לגיטימית להשגת מטרות".
במקום השני בדירוג הפרסומות הסקסיסטיות נמצאת אסם, עם הפרסומת לסלט שבה האישה מחושמלת בכל פעם שהיא טועה בתשובה לשאלה על-ידי "השף מהולל".
לדברי גילה אשרת, יו"ר ויצו ישראל, "הפרסומת של מאליס משתמשת באופן מניפולטיבי בנשים 'הידועות' כששות אלי קרב, אותן משלחים זו נגד זו למטרות הנסתרות מעיניהן ומשרתות את הפרסומאי. פרסומות העושות שימוש לרעה בדימוי ובגוף האישה מעוותות את תפיסת המציאות. ניתן לעשות שימוש במוטיבים מגדריים ולשמור במקביל על עקרונות של פרסום צודק והוגן".
להלן הפרסומת הסקסיסטיות ביותר לשנת 2016:
3 - מתחם קניות מבנה
4 - קרולינה למקה
5 - אבקת כביסה קולון
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.