השחיקה הדרמטית בשער הדולר משפיעה על ענפים שונים במשק ומעודדת ישראלים לרכוש מוצרים במחירים דולריים, החל ממוצרי תיירות ועבור במוצרים ובפריטים הנמכרים באתרים בינלאומיים - והתוצאות נראות בשטח.
מנתוני דואר ישראל עולה כי היקף החבילות שנחתו בישראל בפברואר משקף גידול, שבדואר מייחסים לירידה המתמשכת בשער הדולר ולתזמון של חג פורים בעקבות הזמנת תחפושות מאתרים בינלאומיים.
במהלך פברואר נחתו בארץ כ-3.5 מיליון חבילות במשקל כולל של 560 טון. יודגש כי 90%-95% מהחבילות של ישראלים שרוכשים בחו"ל עושות דרכן באמצעות דואר ישראל, והיתר באמצעות חברות שילוח בינלאומיות.
מספר החבילות בפברואר משקף עלייה של 15% ביחס לחודש פברואר שעבר. תזמון חג הפורים והזמנת התחפושות מחו"ל תרמו גם הם לגידול בהיקף הקניות והמשלוחים, כשיותר ויותר ישראלים נערכים לפורים עם תחפושות מאתרים כמו עלי אקספרס או איביי.
למעשה, לפי נתוני הדואר, 55% מהחבילות הגיעו מסין, מתוכן עשרות אלפי תחפושות ואביזרים לפורים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.