הסטארט-אפ הישראלי JFrog, שפיתחה פלטפורמה להאצת תהליכי ניהול, אחסון והפצת עדכוני תוכנה, הודיע על הרחבת פעילותו לשוק הסיני. הנוכחות המקומית עבור השוק הסיני הושקה במטרה לתמוך בקהל היעד. בין לקוחותיה בסין אפשר לציין את וואווי (Huawei), טנסטנט (Tencent) ו-Didi Chuxing.
JFrog הוקמה ב-2008 וגייסה עד היום 62 מיליון דולר. בין לקוחותיה בעולם נמנים גוגל, אמזון, אורקל, נטפליקס, סיסקו, סנאפ ומיקרוסופט.
החברה הוקמה על ידי שלומי בן חיים, מנכ"ל החברה, יואב לנדמן, סמנכ"ל טכנולוגיות, ופרד סימון, ארכיטקט ראשי. החברה מעסיקה 200 עובדים במשרדיה הממוקמים בישראל, ארה"ב, וצרפת. המוצרים של JFrog נותנים מענה לצורך הגובר בזרימה חופשית, רציפה, ומהירה של עדכוני תוכנה, משלב הפיתוח ועד ללקוח הקצה.
"היה חשוב לנו להתחיל את ההתרחבות שלנו באסיה דרך השוק הסיני, מכיוון שהוא המתקדם והתחרותי ביותר בתחום פיתוח התכנה", אומר בן חיים. "בין לקוחותינו נמצאות כבר היום חברות סיניות מובילות, שהטמיעו את המוצרים שלנו בארגונים שלהן ואנו מתכוונים להמשך ולספק פתרון אוניברסלי שייתן מענה מתקדם לעולם ה-DevOps".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.