חברת התרופות כצט (CTS) מרחיבה את פעילותה בתחום הדנטלי ונכנסת לתחום משחות השיניים המתמחות, תחת המותג DentAid".
קטגוריית משחות השיניים המתמחות פונה לקהלים מיוחדים דוגמת במהלך טיפול אורתודנטי או לנשים בהריון ואחרי לידה. התחום, לפי נתוני סטורנקסט מוערך בסכום של 46.3 מיליון שקל בשנה כשהוא גדל בקצב של 15% כמותית. המותגים הבולטים בסגמנט הם סנסודיין, פרדונטקס ומרידול.
המותג דנטאייד שנכנס לחנויות בימים אלו יכלול בשלב ראשון שלושה מוצרים: עבור נשים הרות ואחרי לידה, משחה לשימוש במהלך טיפול אורתודנטי ומשחה המבוססת על מינרלים טבעיים מים המלח, לסובלים מבעיות חניכיים. טווח מחירי המוצרים נע בין 25 ל-30 שקל, עשרות אחוזים יותר ממשחות שיניים רגילות.
כצט תשקיע סכום של כשלושה מיליון שקל בהחדרת המותג בשנה הראשונה. אורית גזית, סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת "כצט" מעריכה כי יותר משלושה מיליון איש בישראל סובלים מבעיות חניכיים כאשר קהלים רבים ממשיכים לצרוך משחות רגילות. היעד של החברה הוא להגיע לנתח של 10% מהסגמנט עם שאיפה לייצא את המוצג לשווקים בינלאומיים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.