תערוכת ז'נבה שנערכה בשבוע החולף הייתה המקום בו סובארו הציגו דגם פופולרי עבור השוק הישראלי, את הדור השני של רכב הפנאי XV. ואם הנכם חוששים כי אתם עלולים שלא להבדיל בין הדור היוצא לזה הנכנס, אל דאגה, אתם בחברה טובה. בדיוק בשביל זה ציינו בסובארו שההבדלים ניכרים בחזות נמוכה ורחבה יותר, חישוקי גלגלים בעיצוב שונה ופנסים מחודשים. מידות המכונית החדשה צמחו במעט, כאשר השינוי המשמעותי הנו תוספת של שלושה ס"מ בבסיס הגלגלים, מה שאומר תא נוסעים מרווח במעט מזה היוצא.
בסובארו מתגאים שמרכב המכונית חוזק באופן משמעותי, מרכז הכובד נמוך יותר ומתלים קשיחים יותר, זאת בהשוואה לדגם היוצא. ועדיין, מרווח הגחון של XV נשאר על נתון של 22 סנטימטרים מרשימים לרכב פנאי שכזה. בגזרת המנוע, עדיין בנפח שני ליטרים ובתצורת בוקסר, מספרים אנשי סובארו כי 80% מהחלקים הנמצאים בו הנם חדשים לחלוטין, מה שמביא ל-6 כ"ס נוספים לעומת 150 של המנוע היוצא, וכי צריכת דלק שופרה, כמקובל.
תיבת ההילוכים נותרה מהסוג הרציף וכעת היא מאפשרת שבעה יחסים קבועים מראש. בהודעה שפרסמו בסובארו לא נאמר דבר על מנוע 1.6 ליטר, אשר נמכר כיום עם ה-XV כאן בארץ. מהיבואן בישראל נמסר כי הסובארו XV אמורה להגיע ארצה לקראת סוף השנה הנוכחית.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.