קבוצת MANIA GROUP, בעלת השליטה ברשת Mania Jeans, מרחיבה את פעילותה לתחום בגדי הילדים ופותחת רשת חנויות חדשה תחת השם NOIZZ - רשת אופנה לבנים בגילאי 3-13, בהשקעה ראשונית של 20 מיליון שקל.
השבוע נפתחו בבת-אחת 10 חנויות של הרשת, שמנסה להציע בין היתר אופנת ערב מחויטת לילדים.
לדברי מישל רוגוף, בעלים משותף של קבוצת MANIA GROUP, "הצורך בחנות נולד מתוך מחסור בבגדי בנים בגילאים האלה, עד היום לא היה בארץ שוק כזה. 70% מהבגדים לילדים בארץ מיועד היום לבנות, כך שאין לנו אף מתחרה ישיר".
כשרוגוף נשאל האם יהיה מי שיצרוך את המוצרים הללו על בסיס קבוע, הוא נשמע אופטימי: "אולי זה קצת יומרני, אבל אנחנו רוצים ללמד תרבות חדשה. ג'קט לילד בן 3 או 5 זה משהו שלא היה".
לדבריו, המחירים מנסים להתאים את עצמם לקצב הגדילה של הילד. "המחירים נגישים ומאפשרים לקנות לילד בגדים שמתאימים לשושבין או לילד בר-מצווה".
טווח המחירים עומד על 99.90-199.90 שקל לג'ינסים, 49.90-69.90 שקל לגופיות, 49.90-89.90 שקל לחולצות טי ו-99.90-129.90 שקל לחולצות מכופתרות.
רוגוף מצפה לגידול מהיר גם ברשת NOIZZ. "אנחנו נגיע להיות כמו מאניה. עד סוף 2018 נגיע ל-50 סניפים", הוא אומר.
- השאיפה היא להיכנס גם למרכז?
"אנחנו במשא-ומתן עם כולם. השאיפה היא לפריסה ארצית מאילת עד קריית שמונה. קבוצת מליסרון, קבוצת עזריאלי, עזריאלי תל-אביב, קניון גבעתיים, קניון איילון ברמת-גן. כולם מחפשים לנו לוקיישנים".
קבוצת מאניה גרופ, שהוקמה בשנת 2002 עם הקמת המותג MANIA, אמנם פתחה את החנות הראשונה שלה ב-2008, אך הקפידה לשמור על פרופיל תקשורתי נמוך. כיום מונה רשת מאניה 52 סניפים. הקבוצה נמצאת בבעלות מישל רוגוף, אורן יפרח ורונית חיימוביץ'. מנכ"ל החברה הוא עופר חזות. מחזור המכירות הכולל של הקבוצה עומד על כ-300 מיליון בשנה.
בינואר 2017 רכשה MANIA GROUP את רשת קליגולה. כיום הקבוצה מונה כ-150 חנויות ומעסיקה כ-400 עובדים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.