הדור החדש של פיג'ו 3008, רכב הפנאי של היצרנית הצרפתית, הוא הזוכה בתחרות מכונית השנה, כפי שהוכרז בתערוכת ז'נבה.
3008 זכה בתואר הנחשק אחרי שצבר 319 קולות, כאשר לא הרחק מאחוריו ניצבת אלפא רומיאו ג'ולייה החדשה, עם 296 קולות. מרצדס אי קלאס הגיעה למקום השלישי עם 197 קולות, ואחריה בסדר יורד נמצאות וולוו S90, סיטרואן C3, טויוטה CHR וניסאן מיקרה.
זוהי הפעם החמישית בה זוכה החברה הצרפתית בתחרות מכונית השנה, שהחלה בשנת 1964. הפרס שניתן על ידי 58 עיתונאים מובילים מ-22 מדינות, מוענק למכונית על סמך קריטריונים דוגמת עיצוב, נוחות, ביצועים, כאשר חדשנות טכנולוגית ותמורה לכסף מקבלים חשיבות מיוחדת. עכשיו, אם נגיד לכם ש-3008 הוא רכב הפנאי הראשון שזוכה בתחרות מעולם, ורק נזכיר כי זוהי הקטגוריה אשר צומחת במהירות הגבוהה ביותר בעולם הרכב המערבי, ולראיה אין ספור דגמים שמציגים יצרנים מכל עברי הקשת. מה אז תחשבו על הקשר בין הלך המחשבה של עיתונאי רכב, לדעה הרווחת בציבור?
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.