חברת פלאפון מטמיעה מערכת חכמה שתאפשר להעניק ללקוחות חוויית שירות פרסונלית מבוססת דאטה על בסיס פתרון שרכשה מהחברות IBM ו-Be2See. מדובר בכניסה לשוק MARKETING AUTOMATION, ולדבריה היא תהיה הראשונה מבין חברות הסלולר שתפעל בנושא. החברה תטמיע את מוצר IBM MARKETING CLOUD אשר מאפשר סנכרון בין המידע הקיים במאגר של פלאפון לבין המידע במרחב הדיגיטלי.
סנכרון המידע במערכת החדשה יאפשר ליצור ללקוחות חוויית שירות פרסונלית עם הצעות ומסרים רלוונטיים ומותאמים להם אישית, בהתאם לצרכים המשתנים.
תחום ה-MARKETING AUTOMATION מתפתח בעולם במהירות ונמצא בשלבי פריצה גם בארץ. הפתרון מאפשר ניהול השיווק הרב-ערוצי בצורה אוטומטית, תוך יכולת תכנון וניהול מסעות לקוח בערוצים השונים. המערכת תשתלב בכל אחד מהשלבים של הקמפיין השיווקי ובאמצעותה, פלאפון תרחיב את יכולותיה לפנות באופן נכון ומדויק ללקוחותיה, על בסיס צורכיהם.
לדברי אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק בפלאפון: "יכולת ניתוח המידע העצום הקיים אצלנו, יחד עם טכנולוגיות מתקדמות, דוגמת MARKETING AUTOMATION יאפשרו לנו לפעול באופן אישי, נכון ומותאם יותר לצורכי לקוחותינו. מדובר בעוד קפיצת מדרגה דיגיטלית שמבצעת פלאפון בפעילותה בשנה האחרונה".
המערכת פועלת באופן חכם, כך שתאפשר הנגשת מידע רלוונטי וממוקד, כחלק משרות מתקדם ללקוחות תוך הימנעות מתקשור מטריד ומוגזם של מסרים.
יישום והטמעת הפרויקט בחברת פלאפון נערך ע"י חברת Be2See, המתמחה בשיווק רב-ערוצי תוך יישום פתרונות מבוססי דאטה, וכן בהטמעת מערכת IBM Marketing Automation, Watson Marketing ושיווק רב-ערוצי ופרסונלי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.