עוד קווים ועוד מושבים במטוסים ליעדי שונים הם מסממני התחרות בענף התעופה, שמי שמרוויח ממנה הוא הצרכן. הבוקר (ד') מודיעה חברת התעופה יונייטד איירליינס כי היא תשלב את מטוס הבואינג 777 300ER החדש בקו תל-אביב-ניו-יורק/ניוארק. דגם זה מכיל עוד 100 מושבים ואת מושביה החדשים של יונייטד במחלקת העסקים פולאריס שנחשבת לאחת הטובות בעולם.
החל מ-5 במאי 2017 ייכנס הדגם האמור לפעילות בקו, והוא יפעל באחת מטיסותיה היומיות של יונייטד - טיסה מספר 91 הממריאה בשעה 23:10 מדי לילה וטיסה מספר 90 הממריאה מניוארק לתל-אביב מדי לילה בשעה 23:45. המטוסים החדשים יחליפו את דגם ה-777-200 באמצעותו מופעלת הטיסה כיום.
אבי פרידמן, מנכ"ל יונייטד בישראל, מדגיש כי מדובר בדגם החדש ביותר בצי של יונייטד, וכי לצד שדרוג מחלקת העסקים הוא מציע 100 מושבים נוספים בכל כיוון.
לדבריו, "הדגם החדש כולל 366 מושבים בסך-הכול: 60 מושבים במחלקת העסקים יונייטד פולאריס, 204 מושבים במחלקת התיירים United Economy וכן 102 מושבים מרווחים יותר במחלקת Economy Plus".
עוד הוא מציין כי תל-אביב היא הקו הנוסף היחיד אשר יעשה שימוש בבואינג 777-300ER החדש, זאת בנוסף לטיסה שמפעילה החברה בין סן פרנסיסקו לבין הונג-קונג.
מטוס בואינג 777-300ER הראשון סופק ליונייטד בדצמבר 2016, והחברה מצפה לקבל את כל 14 מטוסי 777-300ER במהלך השנה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.