קבוצת iGroup משיקה מועדון הטבות ותוכן הפונה לבני נוער בהשקעה של 5 מיליון שקל. מועדון iteen מיועד לבני 13-18 ויפעל באמצעות אפליקציה אליה נרשמים החברים.
מועדון הצרכנות החדש ינסה ללכוד את תשומת-לב הצרכנים הצעירים באמצעות הטבות מותאמות ותוכן המותאם לתחומי העניין של בני הנוער, כך למשל תכני ווידאו, cashback, הוראה משלימה ועוד. ההטבות יכללו הנחות בתחום האופנה, המזון, בילוי ופנאי וקניות אונליין - תחום שמתחזק בכל המגזרים ואצל הצרכנים הצעירים בפרט.
משרד הפרסום המתמחה בבני נוער, teenk, ילווה את המיתוג והפרסום של המועדון, כשאת מהלך ההשקה ילוו בני נוער ויוטיוברים בולטים.
קבוצת iGroup מנהלת את מועדוני ההטבות הדיגיטליים של קבוצת קניוני עופר myofer ואת מועדון הסטודנטים istudent.
משה רדמן, מנכ"ל iGroup, שואף להגיע ל-250 אלף חברי מועדון עד לסוף השנה. רדמן הגדיר את המהלך כחלק מאסטרטגית הקבוצה "לחשיפה לכמה שיותר קהלים והבאת הידע והיכולות הייחודיות שלנו בעולמות הפרסום והשיווק אל עוד עולמות תוכן ועוד קהלים".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.