קשת אינטרנשיונל וענני תקשורת חוברות לשיתוף-פעולה, שבמסגרתו תפיץ זרוע ההפצה הבינלאומית של זכיינית ערוץ 2 קשת את תכניה של החברה שבבעלות אודי מירון.
ענני תקשורת מייצגת את מותגי ויאקום בישראל (ובהם ערוצי ניקלודיאון, MTV וקומדי סנטרל), ובנוסף היא עוסקת גם בייצור תוכן מקורי וחתומה על כמה סדרות מצליחות בתחום הילדים והנוער. בראש רשימת ההצלחות שלה ניצבת סדרת הנוער "החממה", ששודרה בערוץ ניקלודיאון ב-yes ועובדה לגרסה בינלאומית שנקראת "Greenhouse Academy". הגרסה צולמה לאחרונה בישראל, והשנה היא צפויה לעלות לשידור בנטפליקס.
עבור קשת אינטרנשיונל (KI) מדובר בדריסת הרגל הראשונה בז'אנר הילדים והנוער, ובמסגרת שיתוף-הפעולה ארוך-הטווח בין שני הגופים היא תפיץ ותשווק את תכני המקור של ניקלודיאון ישראל - ובהם "שכונה", "כדברא", "בית הכלבים" ועוד - לשוק הגלובלי. קשת תקבל גם זכויות הפצה משניות לגרסה הבינלאומית של "החממה", שכאמור תעלה בקרוב בנטפליקס. עד כה ענני תקשורת הפיצה את תכניה באופן עצמאי.
אלון שטרוזמן, מנכ"ל קשת אינטרנשיונל, מסר: "זו זכות גדולה לעבוד עם אחת החברות הגדולות והמקצועיות ביותר בתחום תכני הילדים והנוער. אנחנו מצפים ליצור פרויקטים גדולים יחדיו, בהמשך להתפתחותה והתרחבותה של KI לעולמות הילדים והנוער".
אורלי אטלס-כץ, מנכ"לית ענני תקשורת, מסרה: "אנו נרגשים לשתף פעולה עם KI ויחד איתם להעלות את החשיפה בשוק הבינלאומי לתוכן המצוין שאנו יוצרים עבור ילדים ונוער".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.