"ילדים וכלבים גונבים את ההצגה", אומר משפט מפורסם. במקרה של הקמפיין של ראובני-פרידן לקסטרו, האמירה שוב מוכיחה את עצמה. הפרסומת למותג הילדים של החברה היא גם הפרסומת הזכורה ביותר וגם הפרסומת האהובה ביותר השבוע.
הפרסומת של קסטרו אמנם חדשה, אבל היא שומרת על השפה שמלווה את קולקציות הילדים מאז השקת המותג - מה שמסייע לקמפיין להיחרת בזיכרון, וכשמוסיפים לשפה המוכרת את כוכבי השעה סטטיק ובן אל - בכלל מקבלים מוצר קל לעיכול.
עם זאת, שיעורי הזכירה לפרסומת נמוכים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 7.1%.
כאמור, הפרסומת לקסטרו היא גם האהודה ביותר השבוע, אך שיעורי האהדה שאליהם הגיעה נמוכים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 27.1%. מנתוני גיאוקרטוגרפיה עולה כי הפרסומת הייתה אהודה בעיקר על נשים ועל צופים בגילאי 18-54.
הקמפיין המושקע ביותר השבוע הוא של בזק (באמצעות משרד אדלר-חומסקי), עם החללית וגידי גוב, שהושקעו בו כ-1.9 מיליון דולר במחירי מחירון. הקמפיין היה אהוב בעיקר על גברים, וניכר כי ככל שעלה גיל הצופים - עלתה גם האהדה לפרסומת.
בשבוע שעבר קמפיין הפרסומות המושקע היה של בנק דיסקונט, עם סך השקעה של כ-2.3 מיליון דולר במחירי מחירון.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 585 לעומת 541 בשבוע הקודם. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים גבוה ממה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על 49 מיליון דולר לעומת כ-47 מיליון דולר.
זכורות אהובות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.