ניצה בילט, מנכ"לית ומבעלי קבוצת לילית קוסמטיקה, הודיעה היום (א') על רכישת 50% ממניותיה של חברת הקוסמטיקה והבישום גולדן אלמנטס-ג'יוואגו.
מחזור המכירות של גולדן אלמנטס-ג'יוואגו עומד על כ-25 מיליון שקל, ושווי החברה מוערך בכ-15 מיליון שקל.
אורי בילט, סמנכ"ל סחר לילית קוסמטיקה, מעריך כי שוק הקוסמטיקה בישראל מגלגל 2.2 מיליארד שקל במחירי צרכן, ש-40% מתוכם (870 מיליון שקל) הם ממכירות הבישום בלבד, כאשר 60% הם איפור וטיפוח.
חברת לילית קוסמטיקה, הנמצאת בבעלות האחיות ניצה בילט ואליה בומזה, היא אחת מחברות הקוסמטיקה הגדולות בישראל, המחזיקה במותגים מובילים כדוגמת מותג הבישום הנמכר ביותר בישראל, One million של פאקו רבאן.
מותג הבישום ג'יוואגו הושק לראשונה בשנת 1995 בברלי הילס, לוס אנג'לס, על-ידי אילנה ג'יוואגו. אחיה, דוד ג'יוואגו, שהיה מנהל היצור של חברת גיוואגו בצרפת, הקים בשנת 2000 את חברת גולדן אלמנטס-ג'יוואגו בישראל. החברה מעסיקה כ-160 עובדים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.