לא מעט נשים מוסלמיות, אפילו כאלה שנולדו וחיות בבריטניה, חיות בבלבול על רקע המוצא האתני שלהן מחד, כשהבית והמסורת מצפים מהן לקוד התנהגות ולבוש מסוים, בעוד שקצב החיים המודרני וצו האופנה באים בניגוד גמור לכל אלה.
כדי לאפשר לאותן נשים לגשר על הפער פותח הסטארט-אפ " Amaliah" - אתר אינטרנט שהחל את דרכו כאתר אופנה המייעץ ומציע לנשים מוסלמיות אופציות לבגדים צנועים אך אופנתיים.
האתר אפילו חיבר בין מותגים עולמיים כמו דולצ'ה וגבאנה ו-H&M לבין אותן נשים, כשעם הזמן התווספו לאתר למעלה מ-250 אלף נשים מוסלמיות שמהוות קהילה תומכת המאפשרת לנשים לדבר על נושאים אחרים לגמרי מעבר לאופנה.
נאפיסה בת ה-24, אחת היזמיות של "עמליה" והמנכ"לית שייסדה את הסטארט-אפ יחד עם אחותה בשנת 2015, מספרת כי ההצלחה של הקהילה שהתפתחה סביב האתר יכולה הייתה להיחשב רק לפני שנתיים כסוג של מדע בדיוני, וכיום יש לנשים מוסלמיות בכל הממלכה אפשרות לתקשר אחת עם השנייה, להתייעץ, לחלוק נושאים משותפים ואפילו ליזום רעיונות עסקיים משותפים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.