חברת הוט מובייל ממשיכה להוביל בצורה נחושה את הגיוסים בשוק הסלולרי, לא רק בחודש האחרון אלא גם ברבעון הראשון. החברה סיימה את חודש מארס עם גיוסים נטו (מצטרפים חדשים מינוס נוטשים) של קרוב ל-7,000' וברבעון הראשון של 2017 גייסה 15,700 מנויים נטו.
ההישג נרשם ברובו לזכות המבצע של הוט' שבו היא מוכרת חבילת סלולר ללא הגבלה בגלישה תמורת 49 שקל בחודש. המעניין בחבילה הזו זה שהיא מייצרת להוט פחות "כאבי ראש", גורמת ללקוחות לפנות פחות לשירות הלקוחות ומקטינה נטישה.
גולן טלקום מסיימת את החודש עם נטישה של 4,000 לקוחות - המשך ישיר לאיבוד המנויים בחודשים האחרונים - ללא ספק קבלת-פנים צוננת עבור אלקטרה צריכה שרכשה את החברה ונמצאת בתהליכי סגירה שלה. ברבעון הראשון גולן איבדה כ-11,300 לקוחות.
בחודש מארס זוכה רמי לוי סלולר במקום השני בגיוסים באופן לא מפתיע, אחרי שבמהלך החודש מכר חבילת סלולר מותאמת למגזר החרדי במחיר של 7 שקלים בודדים. בזכות החבילה האטרקטיבית גייס לוי מעל לכ-6,200 מנויים חדשים, אך הוא ננטש בכחצי, ולכן הגיע לכ-3,200 מנויים נטו. ברבעון הראשון רמי לוי לא מצליח להתמודד עם ההצלחה של טלזר 019, שהולכת וצומחת חודש אחר חודש, ופניה לציבור הרחב עם הצעות אטרקטיביות בסלולר ובאינטרנט. טלזר גייסה ברבעון קרוב ל-5,800 לקוחות נטו, ובחודש מארס גייסה 1,700 לקוחות חדשים נטו.
בקרב חברות הסלולר הוותיקות, פלאפון מצליחה לשמור על גיוס חיובי, כחלק ממדיניות הפצה ושיווק אגרסיביים במטרה להשיג נתח שוק כעת, במטרה לשפר את הרווחיות בעתיד דרך אותם לקוחות שהיא מצמיחה. במארס החברה סיימה עם 500 לקוחות נטו, ואת הרבעון הראשון היא סיימה עם קרוב ל-3,000 מנויים חדשים נטו.
פרטנר וסלקום ממשיכות להקיז מנויים, מי פחות ומי יותר, ונדמה כי המגמה ברורה בשוק הסלולרי, והיא שהדימום של החברות הוותיקות צפוי להימשך, גם אם הוא בא בטפטופים. פרטנר איבדה ברבעון קרוב ל-7,000 לקוחות, וסלקום איבדה ברבעון 8,700 נטו. סלקום איבדה בחודש מארס 2,500 מנויים נטו, ופרטנר איבדה 5,600 מנויים נטו.
ניודים בין חברות הסלולר במארס 2017
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.