חברת אדידס משיקה נעל חדשה בעלת סולייה שהודפסה בתלת-ממד, אותה היא מתכננת להפיץ כבר בשנה הבאה, כחלק מהשינויים האופנתיים המהירים והרצון לספק לצרכן אופנה מותאמת אישית.
חברות כמו נייקי, אנדר ארמור וניו באלנס ניסו בעבר לעשות שימוש בטכנלוגיית ההדפסה בתלת-ממד, אך עשו זאת רק כחסויות או כגימיק לאתלטים המובילים שלהם עקב האיטיות ויוקר התהליך.
אדידס, שכעת חברה לסטארט-אפ "קארבון" מעמק הסיליקון, טוענת כי התהליך שלהם יהיה הרבה יותר מהיר. הסטארט-אפ פיתח שיטה להדפסת מודלים בתוך דקות בעזרת שימוש בנוזל מיוחד שמתקשה, במקום תהליך שאורך שעות שהיה נהוג עד היום.
אדידס כבר היום מאפשרת ללקוחותיה לבחור תבניות דפוס בצבעים שונים, אולם כעת, כשתעבור לשימוש בהדפסת תלת-ממד, תוכל החברה לייצר נעליים גם במהדורות מוגבלות, נעליים עם תכונות מיוחדות ובהזמנה אישית בקלות מירבית.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.